vrijdag 27 april 2018

26 april: Animal Kingdom en verhuizing

Vanochtend voor laatste keer wakker geworden in onze hotelkamer. Later vandaag verhuizen we naar onze villa.

De koffers ingepakt en deze werden om 8.30 opgehaald door hotel en bij receptie opgeslagen totdat wij ze met de huurauto weer ophalen.

Thijs en ik hebben nog een klein rondje gemaakt door Aruba voor wat mooie foto’s.

Had als ontbijt 3 cinnamonrolls gekocht dus deze konden we onderweg naar Animal Kingdom lekker opsmullen.

Aangekomen bij Animal Kingdom zagen we direct dat het druk ging worden...er stond zelfs kleine file bij de betaalhokken van de parking.

Zagen ook veel school-en muziekgroepen met allemaal dezelfde shirts.

Helaas bij binnenkomst een melding op de app dat Na’vi River was gesloten ...erg jammer want deze wildenwe graag zien. Straks even kijken of we deze volgende week nog kunnen reserveren.

Toen eindelijk tijd voor een show: The Lion King. Mooie performance alleen geluid van de zangers had wel wat harder gemogen.

Vervolgens nog Dinosaur en Expedition Everest gedaan. Tussendoor ben ik even naar guest services gelopen om een telefoontje te doen naar Alamo zodat ze ons ophalen voor transfer naar car care center om 14.15 uur.

Bij Flame Tree BBQ nog even lekker geluncht en toen was het tijd om onze huurauto op te halen.

Bij Alamo de gebruikelijke vragen of auto wel groot genoeg was, of we pechhulp wilde. Netjes nee gezegd en kregen vervolgens de sleutels van een Ford Explorer Limited. Konden helaas niet zelf kiezen maar dit was zeker een mooi exemplaar met ongeveer 5000 miles op teller.

Daarna op weg naar onze villa op Windsor Palms resort. Deze lag vlakbij Disney-terrein dus we waren er zo. Onderweg ook al diverse bekende restaurantketens gespot dus dat komt helemaal goed.

Na wat gepruts met de lockbox bleek de code van het deurslot te zijn. We kwamen binnen en wauw: wat zag het er mooi uit!

Hier kunnen we het wel uithouden. Ook lekker zwembad ( deze foto is net om 8.15 gemaakt...)

Daarna even snel wat boodschappen gedaan bij de Dollar Tree en de Publix.

Bij thuiskomst is Thijs meteen begonnen met de bouw van zijn Lego-auto dus die is wel paar uur bezig!

Als avondeten lekker een gebakken eitje en wat brood gegeten op ons terras: wat smaakt dat toch lekker!

Nog geen plannen gemaakt dus dat zien we morgen wel!