zondag 13 mei 2018

11 mei: Laatste dag en terugreis

Helaas is dan toch de laatste dag aangebroken. Om 20.05 vliegen we weer via Frankfurt naar Düsseldorf.

We hoeven pas vanmiddag de villa te verlaten dus doen rustig aan. Bij het ontbijt maken we de laatste restjes op. Daarna op ons gemak alle spullen pakken. Naar huis komt het niet mee zo precies dus dat is zo gebeurd. Ook niet veel gekocht dus alle koffers ruim onder het toegestane gewicht...volgens mij zijn we hierbij echt een uitzondering😀

Samen met Thijs nog even lekker gezwommen.

Bedden afgehaald, wasmachine aangezet en nog een laatste duik genomen. Rond 13 uur verlaten we ‘onze’ villa en gaan nog even winkelen bij de outlets voor misschien nog wat last-minute shopping. Het is echter bloedheet dus we zijn hier zo mee klaar.

Even lekker lunchen bij Perkins. We hebben nog uurtje voordat we om 17 uur de auto moeten inleveren dus gaan nog even langs de Bass Pro-winkel. Thijs kerk hier z’n ogen uit met alle jachtgeweren, boten, bogen etc.  Ik slaag nog voor een lang gezochte nieuwe zonneklep!

Om 17.05 leveren we de auto in bij Alamo en gaan we de koffers inleveren. Inchecken hadden we gistermiddag al via de telefoon gedaan.

Er was geen rij bij Lufthansa dus dat was zo gebeurd. De security check was ongeveer 20 minuten dus dat viel mee.

Bij de gate nog een plekje gevonden en rustig gewacht tot het boarden begon met een vertraging van zo’n half uurtje.

Over de vlucht kan ik kort zijn: prima gegeten, allemaal uurtje of 2/3 geslapen en na ontbijtje waren we alweer in Frankfurt.

Flinke wandeling met controles in Frankfurt voor onze gate richting Düsseldorf. Hier nog drie kwartier gewacht.

Eenmaal in Düsseldorf ging het snel: touchdown om 14.05, in de auto met koffers om 14.50! Op Schiphol ben je dan net uit het vliegtuig!

Thuis koffers weggezet en lekker onze hond Micah opgehaald! Wat hebben we dat vriendje gemist.

Even vechten tegen behoefte om te gaan slapen maar om 21 uur liggen we allemaal in bed en hebben, met korte onderbreking, tot 8.30 geslapen!

En hiermee is dan einde gekomen aan een heerlijke vakantie!

1. Bedankt voor het bijhouden van dit blog. Ik heb genoten van jullie reis.